Maybe do some julbak?



Jag är på jakt efter nya recept och efter att ha googlat på allt från tårtor, bakelser, mjuka kakor, bakpulver, vaniljpulver, macaroons och saffran har jag hittat flera användbara bloggar, men just denna kommer jag garanterat att besöka flera gånger. I år ska jag alltså satsa på nya julkakor/bakelser och alla tips är välkomna, men den här kakan tror jag är en vinnare: saffranskaka, kolla här.

Och idag fick jag mail med denna bild och blev lite kär. För minst ett år sen berättade jag för en dåvarande arbetskamrat att jag ville ha en massa smålampor hemma och funderade t o m på att göra något med en ljusslinga, men gav upp till slut eftersom jag aldrig kunde bestämma mig för hur jag skulle sätta upp den. Idag kom detta helt oväntat och nu har suget kommit tillbaka. Nu ska en ljusslinga inhandlas!






Kommentarer
Postat av: Redshoecyber

Jaaa, det måste du fixa. Vilken nostalgi, du är ju liksom mrs ljusslinga ;)

2009-12-09 @ 09:01:23
Postat av: AnJa

Praise the lord! Nu syns kommentarerna! Haha, men eller hur? Och så ska jag ha en snygg 50-tals klänning...och ett förkläde...

2009-12-09 @ 09:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0