Shoppa på loppis i Sätra

På vägen hem från jobbet gick jag till en loppis som mina arbetskamrater hade tipsat om och jag blev positivt överraskad. Varför jag aldrig hade gått dit tidigare är en gåta, men nu är jag fast. Den ligger precis mittemot själva uppgången från t-bana Sätra, vilket iofs kan vara en av anledningarna. I vanliga fall skyndar jag förbi antingen på vägen till jobbet eller hem, dumt insåg jag idag. Paradiset finns två trappor ner alltså. Jag har hittat precis de saker som jag har letat efter i flera år och inte så dyra alls. Soffor, lampor, böcker, tavlor, speglar, you name it! Helt klart värt en resa till Sätra.






Kommentarer
Postat av: Hella

Fasen vad kul! Soffan påminner om den senapsgula jag satt i på bröllopet.

2009-12-23 @ 11:28:19
Postat av: Anja

Ja, den gör det! Helt underbar, jag vill verkligen ha den, men han vill inte sälja bara den ena. Jag får bara plats med den mindre (2s), men vad göra med den stora (3s)? Suck! Ska dit igen och tjata lite mer, haha.

2009-12-23 @ 13:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0