Colour in november

Jag tror att höstens/vinterns färg är grönt. Det är bara något som jag har haft på känn, jag satsar på det i alla fall. Just nu är jag på jakt efter en grön halsduk, känns omöjligt att hitta dock. Den ska vara tjock, lång, stickad och grön. Nu menar jag inte mossgrön eller armégrön utan snarare starkt gräsgrön. Vet inte riktigt var jag ska leta mer, men skam den som ger sig. Än så länge får åtminstone naglarna vara gröna.



Andra färger funkar också, men det ska definitivt vara korta naglar och starka färger. Sedan så föredrar jag mörka kläder och färgglada naglar bryter av riktigt snyggt. Jag vet inte, men jag får lite ångestfeeling när jag ser långa naglar med fransk manikyr. Det känns antingen bonnigt eller väldigt mycket 90-tal, i vilket fall är det gräsligt fult. Långa, röda naglar kan vara snäppet värre. Långa naglar i överlag går bort när jag tänker efter. Det finns många fina färger på Åhlens, jag shoppade upp ett litet lager i somras.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0