Aquatic på Nordic Sea

Vännen Ems är en fena på att ordna event! Jag tror helt ärligt att hon inte kan göra fel, det blir alltid så snyggt och välskött att man undrar hur mycket tid hon egentligen har lagt ner på det hela. När jag går på liknande event och visningar etc så är det faktiskt hennes som man har lite som standard och det är väldigt få som lyckas med att få det att fungera lika bra. Man vill bara ha det bästa och det är Ems och Nordic Light/Sea. Och idag läste jag om hennes event i DN, jag ska absolut gå dit nästa helg!

"På Stan noterar att Nordic Sea Hotel återigen klimatchockar stockholmarna med Absolut Icebar. Igår öppnade isbaren med temat "Aquatic" där gästerna ska hinka sprit i en lika kylig som gåtfull undervattensvärld med marulkar med självlysande tänder, maneter och ett periskop där man kan spana in drinklistan. Isen hämtas från den djupfrysta Torneälven." DN

Blev helt plötsligt och totalt oförklarligt sugen på att kolla på en av mina favoritfilmer: The Life Aquatic


Btw Ems, du har verkligen förtjänat en ledig helg! Jönköping, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0