En typisk onsdag

Ikväll spelar Hemmafrun på E:s hotell. Räven och jag tänkte gå dit, mingla lite och ta en drink, men icke. Kvällen spenderar jag i stället så här:

Foto: tumblr

Det kan tyckas vara lite sorgligt, men jag misströstar inte, jag laddar bara inför det som komma skall. Imorgon ska Räven och jag på vernissage på 1900, på fredag blir det mer konst med E (hoppas jag) och på lördag ska jag tvinga med mig Konstfackstudenten I ut och dansa till balkanrytmer. Så egentligen är det rätt smart att stanna hemma ikväll, även om jag gärna hade sett Hemmafrun in action. Det var ett tag sen!

Kommentarer
Postat av: Hella

Haha, tur att vi alla gillar varandra, annars skulle det nog lätt kunna bli catfight mellan "Hemmafrun", "E", "Konstfacksstudenten" och "Räven".

2010-04-22 @ 09:57:51
URL: http://redshoecyber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0