A woman under the influence

Att vara konstant påverkad av Ipren och halstabletter är lite som att vara en mini-junkie, lightversionen liksom. Imorse fick jag total panik när jag inte kunde Bafucinburken. Först hann jag inte riktigt känna efter, men när jag kom på att faktiskt har ont i halsen så sträckte jag ut handen efter burken. Borta! Jag visste att jag hade den bredvid sängen när jag somnade men på morgonen var den borta. Den torra halsen kändes helt plötsligt ännu torrare och jag slet runt i sängen, kollade under kuddarna, under täcket, på hyllan ovanför sängen, överallt! Desperationen var ett faktum, det kändes lite som end of the world! Vatten hjälpte lite och när jag väl hade lugnat mig kom jag på att jag borde kolla på golvet också. Och där var den! Under gårdagens DN och korsordet som gud glömde! (For the record, jag är säker på att det var de som hade klantat sig, inte jag. Vissa ord funkar bara inte!) Äntligen kunde jag ta en halstablett och känna lugnet sprida sig. Junkie in da house!


Foto: weheartit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0