Club Killers i Vitan igår

Vilken fantastisk kväll! Sjukt mycket folk och vilket drag! Många gånger har jag dansat loss och svettats i en överfull Debaser medan Anna-Maria Espinosa sjöng "Going up the Country" och killarna blåste i sina instrument för glatta livet. Ingen kan stå still då, det är nog fysiskt omöjligt att inte börja röra på sig. Av någon anledning har jag dock minskat på mina besök på Club Killers och under senaste året har jag inte ens varit där. Igår blev jag dock påmind om hur det brukar vara och nästa gång...då jävlar!





Kommentarer
Postat av: Hella

Jaaaa - fasen vad nice det var!

2010-08-21 @ 10:28:49
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: Anja

Vi ska så dit nästa gång de har klubb!

2010-08-21 @ 11:12:24
Postat av: sandra

åh vad härligt det låter. jag vill också bo i stockholm... musikutbudet är ju såå mycket bättre där.

2010-08-21 @ 12:41:10
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0