Lånegarderoben Stockholm

På vägen hem från jobbet gick jag förbi denna skylt:



Tycker definitvt att det låter riktigt kul, om de nu lyckas med att ha roliga och vettiga kläder som inte luktar Myrorna. För att det här inte ska låta fel så vill jag förtydliga att jag är stort fan av second hand-butikerna, men att jag aldrig skulle ta på mig ett plagg utan att ha tvättat det först. Det luktar inte så trevligt, ungefär som ett instängt förråd (i milda ordalag). Och att de gärna har kläder som man faktiskt kan använda. Jag var på Ekoteket på Kulturhuset och plaggen som hängde här var tyvärr inte mycket att ha. Dock hyllar jag verkligen idén, hur kul som helst när man har torka på klädfronten. Och för att inte tala om att det ligger rätt i tiden. Misstänker dock att man kommer att hitta en och annan favorit som man gärna vill behålla. Väntar med spänning!

Vad: Klädbiblioteket
Var: Svandammsvägen 10, Midsommarkransen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0