Mångalen

Det här med att göra konstiga saker i sömnen, det är bra märkligt det. Både killen och jag verkar ha varit väldigt upptagna i natt. När jag vaknade imorse var han i full gång med att  förklara för någon att han verkligen inte tänkte gå med på det (?). Det började med ett par "Nähä du" och sen fortsatte han prata samtidigt som jag släpade mig in i duschen. Väl där var det min tur att bli förvånad: jag hade håret uppsatt i en tofs! Eller en knut rättare sagt. Men jag släppte ut håret innan jag somnade. Jag vet att jag till och med tänkte på att det blir så fult om jag sover med det så och jag är 100 % säker på att jag inte somnade så. Vad som sen hände under natten och hur jag  lyckades få till det så bra är en gåta. Nu testar jag det här med att sova och jobba samtidigt!

Foto: tumblr


Kommentarer
Postat av: Hella

Haha ni verkar ha bra inflytande på varandra, välkommen till min le madnessklubb! Och du Sanna sov ju hos mig i veckan OCH har också sätt en man/våldnad som stod vid min säng. Hon stirrade på den tills den förvann. Så it´s a fact, min lägenhet är hemsökt! Dock av vänliga sådana.. hoppas jag iaf. (Är förresten ett alldeles utomordentligt bloggämne när tid finns) Kram

2010-08-13 @ 10:36:14
Postat av: Anja

Hahaha, va fan! "Den Det" har flyttat in hos dig verkar det som. Nästa gång får ni testa vad som händer om ni pratar med honom/den, do it, do it!

2010-08-13 @ 10:55:52
Postat av: Hella

Jag är alltid fullt upptagen av att vara paralyserad av dess existens och det går alltid så fort. Men ska försöka avancera nästa gång - promise!

2010-08-13 @ 14:54:01
Postat av: Mia

Haha, inte illa att fixa håret i sömnen. Imorgon är du kanske fullt påklädd och sminkad också. Jag brukar flytta på grejer i stället.

2010-08-13 @ 15:39:58
Postat av: Anonym

mycket fin blogg =)

2010-08-13 @ 16:23:00
URL: http://sevils.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Fin bild:)

2010-08-13 @ 16:31:49
URL: http://isabellepalmgren.blogg.se/
Postat av: Anja

Mia: nä, det skulle vara ett bra sätt att spara tid i af. Flytta på grejer? En av mina brukar leta efter saker...undrar vad som skulle hända om ni 2 sov i samma rum?!

2010-08-15 @ 15:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0