Ring P1

- Om jag åker buss eller tåg själv på kvällen och en tjej i burka sitter bredvid mig så självklart att jag inte stör mig. Det är bara skönt att det finns fler än jag själv i den här vagnen. Men sen kanske hon hoppar av vid samma hållplats och våldtar mig! Det kanske är en man som döljer sig under burkan! Sen så kan de vara bankrånare, dolda under alla tyger.

- Jaha, så du tycker att det otäckt att du inte kan se deras ansikten? Men runt jul då, när det är många som springer runt klädda som tomtar, är de också våldtäktsmän?

- Nej nej, självklart inte!



Foto: tumblr


Och dagens märkligaste:
- Om man äter pyttipanna så blir man inte bög!!!



Kommentarer
Postat av: Hella

Ooook, det där var sick!

2010-08-05 @ 09:52:57
Postat av: Anja

Folk ÄR galna, det är ett som är säkert!

2010-08-05 @ 09:56:54
Postat av: anna

Alla får väl klä sig som dom vill!

Postat av: Matilda

Jag visste att det fanns en anledning till att dessa program fortsätter att existera:

för att vi andra ska kunna roa oss på andras bekostnad!

Det är förvisso helt skrämmande, men mycket underhållande ändå.



finns det något djupare resonemang kring det där med pytt i pannan?

2010-08-08 @ 19:42:40
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: S A N N A S . R U M

Sv; ååh, jag gillar polen, har varit i krakow och det var underbart fint!

2010-08-09 @ 14:04:02
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Anja

Klart att det är roande! Man kan inte låta bli att skratta åt all dumhet eftersom det är så förbannat overkligt. Man undrar ju om det ens är på riktigt!



Och nej, jag hörde tyvärr inte hela just det samtalet men av senare kommentarer verkade det som att det inte fanns ngt djupare där.

2010-08-11 @ 22:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0