Väntan

Att vänta på ett besked kan vara det jobbigaste i mannaminnet. Sedan igår har jag väntat på ett mail, ett svar som enligt mina beräkningar borde ha kommit kl 10.00 imorse. Personen i fråga börjar jobba kl 10 och har då med andra ord förmodligen kommit redan runt 09.45. Hon borde ha kollat sina mail på en gång. Om hon behövde betänketid alt prata med någon annan så har hon haft två timmar på sig nu. Sen så har hon säkert lunch nu kl 12 så jag gör också en paus i mitt mailkollande. Jag tror att jag har loggat in sisådär hundra gånger idag. Efter det ska jag festivala så jag kommer inte att ha tid sen, självklart inte. Med andra ord, svara svara svara!





Kommentarer
Postat av: Hella

Och nu blev man ju inte alls nyfiken! Hoppas hoppas iallafall!

2010-08-27 @ 12:41:52
Postat av: Matilda

Sånt är irriterande!

Men jag vet många som bara läser igenom mailen på morgonen och inte svarar förrän senare på eftermiddagen, eller rent utav en annan dag när de har mer tid.

Bäst att ringa för att få ett direkt svar

2010-08-29 @ 22:02:05
URL: http://mystiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0