Julklappstips 5: Honey I'm Home

I helgen var jag återigen på en liten resa så därför uteblev mina julklappstips. Jag var nämligen i Jönköping och hälsade på killen och guess what, mitt nästa tips hittade jag där. Jag har länge varit småkär i en butik med det bästa namnet i ever: Honey I'm Home. Killen har även köpt mina älskade plåtburkar just där och nu var det premiärbesök för mig. Och jag blev mållös! Jag ville ha allt. Jag ville flytta in där. Och jag shoppade lite, men dessa dagar gäller det att man behärskar sig.

För den som känner till Jönköping så ligger butiken på Torpa. Vet man inte vad Torpa är så är det lite som söder här i Stockholm. Mysigt område och det är lite självklart att den butiken skulle ligga just där. Det märks tydligt att ägarna älskar design och har god smak. Allt känns handplockat och genomtänkt, trevligt och mysigt. Och speciellt! Jag har hakat upp mig på kuddarna som jag tycker skulle passa perfekt i min soffa:


Eller kanske fler burkar:


Det finns hur mycket som helst och dessutom har de snabb leverans. Bor man inte i Jönköping så har man fortfarande chans att beställa hem sina sista julklappar. Hemsidan finns här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0