Musikhjälpen



Jag brukar inte ge bidrag till höger och vänster just för att jag inte riktigt tror att pengarna alltid går dit de ska. Jag blir heller inte förvånad när högt uppsatta personer inom vissa instanser och företag visar sig vara riktiga as. Men jag har fallit för grupptrycket och ska önska en låt. Jag ska göra det alldeles strax, mest peppad av Räven som gjorde det redan ikväll och Moderskeppet där F jobbar, som är på gång med sitt bidrag. De skänker hälften av torsdagens intäkter och önskar (föga förvånande) Photoshoplåten med P3:s egna Pang Prego. Bra F! Och bra Räven!

Kommentarer
Postat av: F

Hörru! Det är jag som är "F" på din blogg! Inte F2! Grrrrrrrrrrr!

2010-12-16 @ 23:35:48
Postat av: Räven

Haha, intrigerna tätnar på bloggen!

2010-12-17 @ 17:24:52
Postat av: Fredrik

Det fina är att photoshoplåten faktiskt är skriven till Moderskeppet :D var ett fan som önskade! Tack för uppmärksamheten! /f2 (för fridens skull).

2010-12-18 @ 17:44:05
URL: http://zombie.nu
Postat av: Anja

Ta det lugnt, nu döper jag om er till F1 och F2 - igen! Bra jobbat F2, såg att ni skänkte ändå rätt bra! Tummen upp!

2010-12-19 @ 19:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0