Ordfronts garage sale

Idag, kl 16-20, reas det ut massvis med böcker från Ordfront och Galago - från 10 kr/bok. Och inte bara det egentligen, det blir en del t-shirtar och affischer också. Barnböcker från En bok för alla ska det också finnas så nu är det dags att köpa in de finaste julklapparna. Jag var på en utförsäljning tidigare och det var som att dö lite och besöka paradiset. Böcker, böcker, böcker...och inte vilka böcker som helst heller. Idag ska jag hänga på låset, 15.50 ska jag befinna mig på plats och förmodligen vara lika förväntansfull som ett barn på julafton. Det bjuds också på glögg och pepparkakor, känns som en helt ok onsdag.

Foto: weheartit

Vad: bokrea
Var: Garaget, Bellmansgatan 30
När: idag, kl 16-20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0