Pantertanter in action

Ikväll är det dags för Hootchy Kootchy och jag är i valet och kvalet om jag ska gå eller inte. Jag misstänker att det blir galet roligt men å andra sidan så har jag ett berg med papper att gå igenom. Jobbet ska vara klart på tisdag, utställningstexterna på måndag. Sa jag att det är ett berg med papper som ligger och väntar?


Men sen så är ju temat Rainbow Island, verklighetsflykt som heter duga.
Transraggare, strandcruisare, pantertanter och solovårare. Alla som förstår värdet av en välblandad parasolldrink är välkomna med på resan till detta svettiga limboland av eskapism, danceoke och tikitoner.
What to do, what to do?

Vad: Hootchy Kootchy: Rainbow Island
Var: Södra Teatern
När: Ikväll 21.00
Entré: 180 kr

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hur hinner du med mastern och jobbet och praktiken samtidigt!!??



Jag röstar för verklighetsflykt!

2010-12-11 @ 23:46:40
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Anja

En fråga som jag ställer mig själv...dagligen. Det blev ingen verklighetsflykt igår, tror att det är så jag hinner. Tar bort allt det roliga med jämna mellanrum. Nämen, jag jobbar på kvällarna, praktik på dagarna (men inte varje dag faktiskt, så lite ledigt har jag) o vi har ingenting i skolan nu medan vi är ute på praktik.

2010-12-12 @ 10:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0