Saturday waits

En hemmakväll kan spenderas på många olika sätt. För min del har det handlat om att tvätta och jobba med min projektplanering. Jag har bara tre veckor kvar på praktiken och redan nästa vecka måste vi bestämma hur vår del av utställningen ska se ut. Vi måste ge order till snickaren, skaffa det som behövs, diskutera med resten av gruppen...vilket innebär att jag måste presentera min idé på bästa sätt. Av denna anledning är jag hemma ikväll och av samma anledning förbannar jag min icke kreativa sida. Jag kan inte rita längre. Jag kan för mitt liv inte förstå hur det gick till eller ens när denna förmåga försvann. Jag hade alltid högsta betyg i bild och var det något som jag var säker på att jag kunde så var det just rita och måla. Det var då det. Puts väck idag och jag fattar varken hur eller varför. Nu sliter jag mitt hår eftersom min idé för hur vissa saker skulle kunna gestaltas inte alls ser ut på papper som i mitt huvud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0