Stjärtlapp

I tisdags, när jag var på väg till jobbet, fick jag det här smset från Räven:

Oh nooo, jag som precis fixat den perfekta kvällsaktiviteten. Chansade på att du inte skulle jobba och tänkte överraska dig, men men =)

Hon hade alltså köpt en stjärtlapp och vi skulle ut och åka! Hur kul är inte det?! Två vuxna (kvinnor låter konstigt) tjejer och hunden, ger sig ut i en back klockan 21 på kvällen. Och tusan vad roligt det var!!! Dock hade jag glömt hur jobbigt det var att ta sig upp igen när man väl hade åkt ner på 30 sek. Pustade och kånkade hela vägen upp men det var det värt! Mera sånt! Och man behöver inte direkt gå långt för att åka pulka här i stan. Vi åkte på Lappkärrsberget, bakom Naturhistoriska museet, men några andra tips är:

  • Tanto (nästan lika mysigt som på sommaren när man ligger där på sin filt och solar)
  • Observatorielunden (ett stort plus pga närheten till Kafé Himlavalvet. Hur trevligt som helst)
  • Nybohovsbacken, Liljeholmen

Foto: weheartit

Kommentarer
Postat av: Räven

Ja, mer sånt! Var grymt kul! :)

2010-12-10 @ 22:43:33
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: Ariebba

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-09-13 @ 07:55:24
URL: http://ariebba.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0