I stort behov av en ny lägenhet

För att jag ska kunna koncentrera mig på något alls öht verkar det vara nödvändigt att hitta en ny lägenhet, vilket inte är det lättaste. Just nu försöker jag verkligen läsa klart två offentliga utredningar eftersom deadline är faktiskt kl 10.30 imorgon, men det känns mest som att jag bläddrar sidorna utan att egentligen tänka på vad jag läser. Min hjärna är inställd på att möblera om, botanisera på Stockholms diverse second hand-butiker och antikvariat, välja målarfärg, köpa en ny soffa. Jag var på Nostalgipalatset i lördags och hittade en sjukt fin skrivmaskin som jag inte riktigt har kunnat släppa. Jag skulle kunna köpa den nu men den skulle verkligen inte passa här, så problemet är uppenbart. Jag skulle kunna göra allt det där OM jag bara fick tag på en lite större lägenhet. Så, några idéer? Andra hand vill jag definitivt inte ha och jag har inte råd att köpa en, så nån som känner nån som har en lägenhet att hyra ut? Jag har börjat ge upp det här med läget, nu behöver den inte längre ligga innanför tullarna, I give up. Så, HELP!


Foto: weheartit


Foto: audreyhepburncomplex


Foto: weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0