Mänskliga sängvärmare på beställning

Hade det varit 1:a april så hade jag ifrågasatt artikelns trovärdighet men idag, den 5:e februari, har jag inte samma belägg utom att jag tycker att det låter urbota korkat. Märkligt. Och lite läskigt faktiskt. Scenario: man är på ett hotell, det är mitt i vinter och man är lite kall och ruggig. Rummet är inte tillräckligt uppvärmt heller och när man lägger sig i sängen inser man att den är så kall att man knappt kan somna. Så, vad göra? A) gå upp, ta en varm dusch och ta på sig lite kläder B) ringa efter en sängvärmare? Jag skulle definitivt välja alternativ A. Att en människa iförd en heltäckande fleecedräkt skulle ligga i min säng tills den har nått den önskade temperaturen är för konstigt för att ens föreställa sig det. Sen när man ska gå på toa och toasitsen är iskall, vilket jag anser är mycket värre, ska man då ringa en toalettvärmare? Btw, E, vad sägs om detta fenomen på Light?

PS: Några andra saker som jag har funderat på:
- det faktum att Filippa Reinfeldt öppnade modeveckan. Seriöst, why?
- ska Lorentz & M.Sakarias verkligen uttalas Lorentz & M PUNKT Sakarias?
- det här med att skolorna lockar sina blivande elever med Spotify. Vet inte ens vad jag ska säga om det.



Kommentarer
Postat av: F

Sicket jobb det vore. Sängvärmare.

2010-02-05 @ 15:26:40
Postat av: Anja

Undrar om det är bra betalt...

2010-02-05 @ 15:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0