Nordic Light, oh yes!

I tisdags var jag bjuden till Nordic Light och deras opening party. Galet kul lät det då jag tackade ja till det för någon vecka sen, men nu i tisdags alltså satt jag i mina ultimata myskläder och läste diverse statliga rapporter när vännen E ringde och undrade om jag skulle komma. Huh? Vart? Va? Jag försökte febrilt leta fram något vettigt bland mina mentala anteckningar, men nada. Sen föll det på plats! Det var ju invigningsfesten, Alexander Lervik, Transit, Möbelmässan! Damn! Tyvärr så var det inte en chans att jag skulle ha haft tid med det då, men imorgon bär det av till Light för en mingelkväll med E. Ska bli så himla kul, jag har inte varit på Light på ett tag nu och stället är faktiskt lovely. Vi får se om jag gillar årets installation med bagageband och väskor lika mycket som förra årets Hitchcockinspirerade tema.



Vad: Dark Night Club
Var: Nordic Light Hotel, Vasaplan 7 (T-bana: T-centralen)
När: 21.00-02.00
Fri entré




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0