Vanessa Bruno


Foto: scout holiday

Som så många andra modeföretag föll även Vanessa Bruno för kortfilmstrenden och jag måste erkänna att jag, i hennes fall, älskar det! Nu släpptes ju filmen förra året, i september om jag inte minss fel, den är inte direkt någon nyhet, men är definitivt en av de bästa reklamfilmerna jag har sett. Nu är den ju också gjord av Lou Doillon, vilket inte direkt gör den sämre. Egentligen letade jag efter filmklipp med Carlotte Gainsbourg när jag kom att tänka på Lou och hennes konstnärliga bidrag. Hela den familjen har det i blodet och precis som sin mamman, Jane Birkin, så kan både Lou och Charlotte bära upp kläder med oklanderlig stil. Det är något extra med Birkinklanen, de får nog bli mina nya husgudinnor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0