Liselotte Watkins & Den Svenska Björnstammen

Och när jag nu inte kan jobba så kan jag göra en massa annat mer eller mindre produktivt. Jag har alltid varit lite småförtjust i Liselotte Watkins tavlor och nu finns de att köpa genom Elle. De skulle vara väldigt fina på min vägg...men jag som skulla investera i en ny soffa, what to do? De finns i olika storlekar och de är så klart inte de A4orna jag vill ha, givetvis inte.

Tavlorna finns att köpa här

Sen så har jag nu lyssnat på Den Svenska Björnstammen and I like it! A lot! Killen sa för någon dag sen att de har blivit hyllade bland "musikfolket" men eftersom vi kom dit rätt sent i lördags och missade spelningen hade jag inte så mycket att komma med. Men nu har jag lyssnat på SR och måste säga att det ändå känns lite trist nu att ha missat de. Synd att man inte kan se just den spelningen (trodde att de sände från alla scener), men lyssna kan man göra på SR eller på Myspace




Kommentarer
Postat av: Veronica

jaha :) då hade du ju tur...som slapp betala för det om det ändå var värdelöst :)

Vad gör du idag?

2010-01-21 @ 13:29:50
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0