Måndagar...



Foto: weheartit

Ingen har väl missat att jag verkligen, verkligen, verkligen hatar måndagar. Men just idag har det ändå gått bra. Idag har jag fått umgås med roligt folk, pratat om integration och assimilation, ifrågasatt historieskrivningen och ikväll ska jag diskutera vin. En helt ok måndag för en gångs skull. Det händer ju inte ofta så nu gäller det att passa på och faktiskt tycka om den här dagen. Men alla har det inte lika lätt idag. Killen har exempelvis accelerat från att bara klaga till att vara rent hotfull mot måndagar (obs! Ej censurerade sms!):

Dag 1: "Fy fan för väckarklockejävlen!"

Dag 2: "Jag är så trött att jag vill kräkas...Fy fan"

Dag 3: "Värsta morgonen ever. Skulle vilja döda någon."

Dag 4 (imorse, något uppgivet): "Älskar måndagar. Verkligen. Skulle kunna gifta mig med en. Röv!"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0