Seriesöndagar

Under de senaste veckorna har jag, som så många andra, gjort ett antal diverse listor. 00-talets trender, filmer, serier, bästa intro, bästa skådespelare, and you name it. Blad efter blad. Jag har ändrat, flyttat, strukit och nu har jag insett att det är omöjligt att ranka de. 00-talets bästa tv-serier enligt moi, dock utan någon speciell inbördes ordning coming right up:


True Blood*Battlestar Galactica*Dexter*Swingtown
Coupling*Nurse Jackie*Bored To Death*Arrested Development   
Six Feet Under*Angel*Criminal Minds
Gilmore Girls*
Dead Like Me*Bones








Några andra serier som jag dock är osäker på, men som skulle ha platsat in under vissa kategorier:
-dammigast 30-tal alt freakshow: Carnivale
-tuggummigulligt alt Wes Andersonskt: Pushing Daisies
-mest avslappnande: Chuck
-flest sexskämt: Sex And The City
-bästa vetenskapskvinna: NCIS
-mest välhängda: Hung
-snyggast titel: Tell me you love me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0