Summering

Det här med päls och jeans, nu börjar ju folk se det överallt. Vännen H överraskade sent igår med ett mms på just det jag menade och bekände högtidligt (nästan lite andäktigt) att det var hennes första fenomen-spotting. Nästan så man blir lite tårögd. Ett annat fenomen som vi diskuterade igår var skor med öppen tå mitt i vinter. Det är också en sådan grej som man verkligen inte förstår sig på och det är fruktansvärt fel. Is, snö och sådana skor passar inte ihop på något sätt. Varför vill man strutta runt barfota nu? Det är bara så fel. Det här skoparet sågs i en krogkö på söder:

Nä, det går fetbort, tillsammans med jeans och päls-trenden.

Anyway, lördagskvällen kan summeras så här:
- galet trevligt sällskap hemma hos moi (thanx girls)
- helt ok tilltugg, gott vin, najs musik
- Ida Sjöstedt


-den obligatoriska vandringen på söder. Eftersom vi hade en sån trevlig kväll märkte vi inte ens att klockan blev 00.30. Vi kom inte ens in på Ljunggrens eftersom det var 10 min till stängning. Debaser Slussen hade en stillstående kö och Mariea Laveau en gigantisk sådan. Så nästa hållplats blev korvkiosken:


- hemgång

En lövli kväll med andra ord, även om det här med att dansa inte riktigt blev av.






Kommentarer
Postat av: Hella

Vegburgare???? Både C och jag hade galen craving efter det igårnatt.. gaaah! Sen hade inte en korvkiosk öppet nånstans mot Fruängenhållet. Men men, ostmackor med mjölk funkade också!

2010-01-24 @ 11:06:29
Postat av: Anja

Nja, för min del blev det pommes. Var sjukt sugen på en tunnbrödsrulle och tänkte köpa en veg sådan, men sen fick jag veta att det innebär alltså sallad, dressing och bröd...ingen vegokorv. Något snopet köpte jag smaklösa pommes i stället.

2010-01-24 @ 11:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0