Sunday I'm in love


Foto:bloeitakjes

Så tack söndagar! Hade det varit lite bättre väder så hade man ju kunnat göra en del roligt, men det är kallt och grått, och helgens utgång gör ju också sitt. Så, idag är det serier, musik, DN och mat som står på schemat. Och en del annan planering, jag tror att vännen H och jag har en del idéer på gång. Idag är det en sådan dag då inspirationen flödar och man börjar se möjligheter. H har varit i valet och kvalet ett tag nu och jag tror att hennes beslut blir helt rätt. Killen spelar in med sitt band, detta också en trevlig syssla. Vännen E bjuder på middag, som jag tyvärr inte kan vara med på, men det jag menar är att söndagar är egentligen perfekta dagar att göra bra saker på. Återigen, tack söndagar!

Dagens Spotify:
- Tegan and Sara
- The Divine Comedy
- Christian Kjellvander
- Fredrik Jonasson
- Rufus Wainwright
- Vashti Bunyan
- Feist


Kommentarer
Postat av: Emilianvilma

God bless you

2011-01-10 @ 11:21:53
URL: http://emilianvilma.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0