Vurma

I fredags mellanlandade vi på Vurma och jag kan lätt säga att jag kommer att gå dit igen. Nu finns de ju på flera ställen i Stockholm, men det som vi var på är det senaste tillskottet som ligger på Birger Jarlsgatan. And I love it! Trevlig personal, galet god mat, najs stämning, väldigt fräscht och snyggt. Och, tack som fan att de serverar kladdkakan med gammaldags vaniljglass och hjortronsylt och inte med grädde. Underbart!



Foto: Vurma

Adress:
Birger Jarlsgatan 36 (Östermalm)
Polhemsgatan 15 (Kungsholmen)
Gästrikegatan 2 (Vasastan)
Bergsunds Strand 31 (Södermalm)

Kommentarer
Postat av: Hella

Lät så himla gott det där! Mmmm måste prova!



Och du! Jäklar vad bra din blogg är, glömmer alltid att säga det. Bilder, text och hela kitet, så jäkla nice att läsa den. Och visst är du fast nu? ;) Blogga is the shit! It sure is!

2010-01-17 @ 14:24:30
Postat av: Anja

Wow, tack! Och ja, fast är bara förnamnet. Det trodde jag aldrig...



Btw, du & jag på Vurma ngn kväll snart?

2010-01-17 @ 14:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0