Wedding in january

Idag överraskades jag av ett sms från vännen L som hade hakat upp sig på en diskussion om bröllop som vi hade för någon dag sedan. Jag vet inte ens hur vi kom in på det men vi diskuterade det här romantiska glow som finns kring bröllop, men som hon inte alls kunde förstå. När jag tänker som hon så förstår jag i och för sig vad hon har för poäng, men på något sätt ska det finnas något magsikt romantiskt över hela den ceremonin. Jag är egentligen totalt ointresserad av äktenskap och kan lätt skippa det som bröllopet i sig medför, men själva festen skulle kanske vara kul att ha ändå. Med betoning på kanske. Men L, du är för underbar!

"Men asså, hur kan äktenskap vara romantiskt? Det är ju bara pinsamt. Att presentera the official fucker inför gamla farmor...Hur kan det vara romantiskt?"


Foto: ffffound

Kommentarer
Postat av: Hella

Hahaha talande bild!

2010-01-26 @ 21:19:13
Postat av: Anja

Haha, no shit!

2010-01-27 @ 17:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0