OFF Festival

I augusti bär det av till Polen och OFF festivalen and I can't wait!


Med tanke på vår höga ålder (just det) känner vi inte riktigt att tält är ett alternativ längre utan satsar på komfort i stil med flerstjärnigt hotell. Jag har i alla fall gjort mitt i lera och gegga, frusit och svettats i tälten, traskat runt i regstövlar och tre tjocktröjor och luktat skunk på tåget hem från festivalen. Förvisso kan regnstövlarna vara nödvändiga och jag älskar mina, men det är en helt annan känsla när man kan gå tillbaka till hotellet och ta en dusch, sova i en mjuk säng och vakna utvilad utan att någon har snubblat över tältet, snarkat eller gjort några högljudda barnförbjudna saker, kissat, kräkts and so on. You get the picture.

Polen, here I come!!!

Kommentarer
Postat av: Hella

Akta fingrarna och handleder bara! Jag har ex hört att hissdörrar stängs ovanligt fort på polska hotell.

2010-07-19 @ 15:35:22
Postat av: F

"Höga ålder"? Pffff, tala för dig själv!

2010-07-19 @ 19:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0