Pannkakor med frukt och vaniljglass

I flera dagar har jag suktat efter pannkakor. På vägen hem från Malmö i söndags googlade jag till och med pannkaksbilder, så illa är det. Jag fick en mängd nya idéer och jag är ärligt förvånad över att jag aldrig har tänkt på att blanda kakao i smeten eller att man kan använda karamellfärgen och göra pannkakorna färglada och roliga. Igår var jag alldeles för trött för att pyssla med det, men idag ska det ske! Och detta pannkakssug! För en stund sen slog det mig! Jag vet vem som är boven i dramat!!! Räven!!!!!! Givetvis är det Räven, vem annars?! Hon dejtar loss på något som heter Happypancake och varje gång hon nämner det så gör jag som en av Pavlovs hundar - dreglar! Aldrig att jag trodde att en dejtingsida skulle ha sådan effekt på mig!


Kommentarer
Postat av: F

WTF? Skulle det vara den största effekt en dejtingsida haft på dig?

2010-07-27 @ 12:51:44
Postat av: Anja

Nä, jag blir besatt med hårspray när jag ser Spraydate-annonser.

2010-07-27 @ 13:18:53
Postat av: Räven

P A N N K A K O R!!! Hahahaha. Det finns en massa olika typer. Vissa lite mer brända en andra, men smaken är ju som baken - delad. Som också en pannkaka kan vara om man förolämpar den. Andra pannkakor vill helst slänga sig över en. Medan en annan är mer taktfull men full av humor. Kan givetvis smaksättas med olika smaker och fyllningar. Det alla har gemensamt - alla är G L A D A! Även kallat glad inavel. Och ja.. nu börjar detta flippa ur bigtime.

2010-07-27 @ 17:44:29
Postat av: Anja

HAHAA! Ja, du om någon borde ha koll på pannkakor, Räven. Pannkakor i alla dess former...

2010-07-27 @ 19:37:06
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0