Twins

Ibland är jobbet ofantligt monotont. När man kommer ur det där lunket, hoppar ur spåren lite, så är det svårt att återgå till sina uppgifter. Det är enklare att återgå till roliga saker...givetvis. Under de perioder då jag har svårt att komma igång och fokusera på det som ska göras brukar min fantasi skena iväg. På senare tiden har jag har jag haft en favoritfantasi, en så kallad Berättelse om de siamesiska tvillingarna

 

Jag sitter så att jag har en midjehög hylla mellan mig och korridoren. Med andra ord ser jag bara överkroppar på folk som går förbi och det finns två tjejer som alltid går förbi tillsammans. Alltid! Jag vet inte ens vart de tar vägen hela tiden och vad exakt det är som de bara måste göra tillsammans (jaha, nu gick de förbi igen!) Och jag kan inte låta bli att tänka att på att deras ben måste vara sammanväxta! Någonting är det för de kommer till jobbet tillsammans, går genom korridoren till andra avdelningar tillsammans, tror nästan att de går på toa tillsammans. Ja, and so on...

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

cool bild!

2010-07-13 @ 20:17:03
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Anja

Ja, verkligen! Googlade bara på twins och så kom den upp, hur snygg som helst! =)

2010-07-14 @ 08:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0