L'Oréal ger sig in i leken

Det här med bröllopet har redan nått overkliga proportioner och den senaste aktören är L'Oréal. Tillåt mig att skratta. De har nu klätt hela t-banevagnar i guld och svart med gigantisk reklam för någon ny mascara. Utöver det har de klätt ett antal säten i guld och, hör och häpna, de har även sk skönhetsambassadörer som ska "mingla" med resenärerna. Men så kul, snälla, ja, kan inte de komma tidigt på morgonen när jag är på väg till jobbet, osminkad (oj då) och allmänt pissed bara för att det är morgon.

Men det här med guldsäten alltså: om man råkar sätta sig där så ska man skicka ett MMS och en motivering till varför man är värd en vinst. Vad ska man vinna då? Jo, en mascara! Inte nog med att detta är helt galet, men man ska också behöva skriva en motivering. En tävling i t-banan...påkostad satsning...men va tusan, hade inte det varit trevligt om de bara delade ut mascaror vid spärrarna?

Den som dock är sugen på att tävla kan göra det på gröna linjen fr m idag t o m den 18:e juni mellan 12-18.

Ett ord: crazy!

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, sick!

2010-06-17 @ 12:42:04
Postat av: Hella

Man ska inte jävlas med folk på det sättet i arla morgonstund! Skönt att jag missade spektaklet ;)

2010-06-22 @ 09:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0