Sommarpratare 2010

Snart är det dags för Sommar i P1 igen. I vanliga fall brukar jag göra upp en lista på alla som jag måste lyssna på men som jag aldrig lyckas följa eller hålla mig till. Det blir bara frustrerande när man tänker på alla som säger att to do-lists är det absolut bästa om man ska komma ihåg saker. Bara att pricka av allt. Men, problemet här blir att listan inte funkar utan snarare framkallar mer irritation eftersom jag faktiskt hade allt svart på vitt och ändå lyckades glömma det. Om jag inte skriver ner det så är det mer ok att tänka på att man inte kan komma ihåg allt. Jag gör inköpslistor som jag glömmer hemma, att göra-listor som jag tappar etc...funkar inte. Så, i år ska jag improvisera, men några som jag verkligen skulle vilja komma ihåg är:

* Anna Odell
* Andres Lokko
* Karin Johannisson
* Johanna Koljonen
* Johannes Anyuru

Jag ska nog låta P1 påminna mig. Smspåminnelse is the shit!


Foto: weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0