True Blood: knarkande varulvar gör entré

Och True Blood blev bara konstigare och konstigare, vilket påminde mig om varför jag älskar den serien. Helt sanslöst ibland och för en gångs skull kan jag absolut inte gissa vad nästa steg blir. Ärligt talat så har jag inte den blekaste aning om hur detta komma att utvecklas och jag älskar det! Jag borde inte bli förvånad längre men när junkie varulvar dök upp tappade till och med jag hakan.

Det är kaos i Louisiana. Bill är kidnappad, Eggs är skjuten, Tara är självmordsbenägen och Jessica har ett lik i garderoben. Bokstavligt talat alltså. Jason är uppfuckad, Arlene är gravid och V-dealers är i fara. Lägg till varulvarna och en shapeshifter och njut av True Blood. Shaken, not stirred.



Kommentarer
Postat av: F

WTF!? Var knarkarna varulvar? Det fattade inte jag...

2010-06-15 @ 13:34:31
Postat av: Anja

Jaha nä, kanske inte. Vet inte varför jag trodde det...Kändes så bara...haha

2010-06-15 @ 14:55:56
Postat av: Redshoecyber

I loooooove it! Kan knappt hålla mig tills jag får se avsnittet hos dig! Yeeey!

2010-06-15 @ 20:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0