Bokrea

Årets bokrea kunde ha gått obemärkt förbi. På riktigt alltså! Jag, som ett antal gånger har stått och väntat och på att vissa butiker ska öppna just kl 00 och sparka igång rean och som brukar kryssa för och ringa in böcker jag ska köpa, höll på att missa den. Vart tog katalogen vägen? Mail från AdLibris? Nada! Hade det inte varit för Pocket Shop och deras nyhetsbrev hade jag missat hela kalaset. Eftersom jag slutade tidigt igår passade jag på att kolla in bokhyllorna, men hittade faktiskt inte så mycket. Alls. Det var inte dirket mycket folk i farten, ovanligt lugn stämning för att vara bokrea...BOKREA....BOKREA och jag kom hem med en enda pocketbok, nämligen "Boktjuven". Men, idag ska jag beställa från Adlibris i stället. Det blir ett tiotal böcker ändå, inköpslista kommer sen. 

Till er som ändå ska ge er ut och shoppa har jag några tips:
- Pocket Shop, 25% på allt i butiken
- Söderbokhandel, rea på utvalda böcker, men en hel del bra
- Akademibokhandeln Sergel har 50% pga vattenskada


Foto: weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0