Bröllopsklockorna - stort grattis H & H



Do you H take H to be your wedded wife and best friend? Will you love, respect and honor her throughout your years together?

Idag är det ingen vanlig dag. Det är vackert väder, soligt, vårigt och vännen H ska gifta sig! Med sig själv! Underbar idé tycker jag för H är en grym tjej. Så här skriver hon själv: Bara för att jag är sån fantastisk person. Inte ha fokus på alla andra i första hand. Utan på den viktigaste relationen. Relationen till mig själv.

Var: Pony Sugar, Gotlandsgatan 67
När: 18.00
Hur: inför sin egen spegelbild och med hela internet som vittne

Läs mer om Love Symposium in Solo här




Kommentarer
Postat av: Hella

Åååååååh vad fint! Nu blev jag alldeles rörd! Tack sötis! Kramen

2010-03-12 @ 15:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0