Editors

Oh so lovely, jag ska se Editors på Berns i maj!!! Killen smsade igår kväll och meddelade bara att han ska bjuda mig på konserten och på hans Fejsbok står idag att han redan har hämtat ut biljetterna. Måste ringa snart och dubbelkolla! Periodvis har jag varit mer eller mindre besatt med att spela Blood om och om igen, som också var den första stora favoriten på The Back Room. Dagen till ära listar jag mina top-5 med Editors:

1. Blood
2. Papillon
3. All Sparks
4. Smokers Outside The Hospital Doors
5. Munich




Vad: Editors
Var: Berns
När: ons 5 maj

Kommentarer
Postat av: Hella

Och just "Blood" var bl.a den låten jag hade hört! Riktigt bra! Vad kul! Han är bra den där F ;)

2010-03-02 @ 10:51:34
Postat av: A

Mycket bra!

Och du, Papillon måste du älska! Lovar!

2010-03-02 @ 18:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0