Hej konsument - Anja

Alla har gjort det någon gång och det är definitivt roligare att svara själv än att läsa andras svar, men ändå, jag kunde inte låta bli. Självklart snodde jag DN:s Hej konsument.

Bästa promenad: Runt Ulriksdals slott eller Kungsholmen
Favoritdrink: Dricker inte drinkar.
Äter lyxmiddag: Väldigt gärna och helst ofta
Fikar gärna på: Något trevligt ställe
Bästa kaffet: kaffe borde förbjudas
Bästa brunch: Nordic Light har jag hört
Bästa konsertlokalen: Debaser Slussen
Senaste Stockholmsupptäckt: Midsommarkransen
Senaste teaterföreställning: Det var längesen
En bra gå bort-present: Nybakade macaroons, en pocketbok, en blandskiva eller/och snittblommor. Obs! Aldrig rosor! And for the record, jag vill aldrig få rosor heller.
Favoritlyxartikel: dyr choklad
Läser just nu: Boktjuven
Favoritmärke: Carin Wester, Weekday och Velour
Favroritskor: Converse, alltid Converse
Klädkonto per månad: beroende på vilken månad det är
Dricksprocent: olika
Modeförebild: Charlotte Gainsbourg, Feist, Patti Smith, Zooey Deschanel
Mest överskattade affär: Judits och American Apparel
Favoritprodukt på Systemet: Vino
Favoritprodukt på Apoteket: en jäkla massa
Bästa förfestmusiken: glatt och härligt
Senast gnolade: Baby (Devendra Banhart)
Senast köpta skivan: va?
Mitt sämsta köp någonsin: halva min garderob
Senaste fyndet: klänning från Myrorna och jacka från Weekday
Senaste impulsköp: doftljus för flera hundra kr. Dumt.
Mode jag aldrig vill se igen: förra sommarens förbannade leggings, päls, axelvaddar
Värsta huvudbonaden: de allra flesta
Bästa huvudbonaden: en svart mössa
Transportmedel: buss & T-bana
Återvinner: allt
Hejar på: de trevliga
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: läser, fantiserar ihop historier om mina medresenärer, planerar middagen, smsar

Kommentarer
Postat av: Thomasanja

good job please keep on the good work

2011-03-21 @ 07:26:30
URL: http://thomasanja.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0