Starka uttryck

På vägen till IKEA för någon vecka sedan fick jag syn på detta, väldigt talande uttryck för ens känslomässiga stabilitet. Nu inbillar jag mig att brudarna har tagit över (eller åtminstone fått en större plats) inom graffitikulturen och att de här demonstrerade veckans/dagens humör. Kan det vara tydligare än så? Vissa dagar, när man ena stunden vill mörda alla omkring sig och i nästa stund stortjuter när man inser att man faktiskt vill ta livet av folk, måste det kännas oerhört befriande att smacka upp en stor jävla varningsskylt på husväggen. Go girl säger jag bara! (Men ja, jag inser att det förmodligen är en kille som har gjort denna och att det betyder något helt annat än PMS, men fantisera kan man alltid göra).



Graffiti
  (syftar på bild och text som i konstnärligt syfte uppförts på ytor i det offentliga rummet av privatpersoner) + Premenstruellt syndrom, PMS, är ett samlingsbegrepp för olika typer av fysiska och/eller psykiska besvär under förstadiet till menstruationen. Stämningsläget förändras i riktning mot nedstämdhet och kvinnan blir känslomässigt instabil (Wikipedia) borde vara en oerhört bra combo!

Kommentarer
Postat av: Hella

Du är ju för jävla rolig! LOL

2010-03-16 @ 11:15:10
Postat av: Anja

Haha, den bad ju om det! Det var som om den hade väntat på mig.

2010-03-16 @ 12:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0