AUUUIIIIIHHHHH!!!!!!!!!!!!!

Chock 1: FY FAN, FY FAN, FY FAN!!!!!!!!!! Jag stängde just balkongdörren med en smäll och det ramlade ner nånting litet och vitt. Jag trodde först att det var ett litet blomblad eller något, men till min fasa insåg jag att det var något som rörde sig där inne. YYYYYYYYYYYYYYL! Jag hoppade och studsade på plats av ren skräck men sansade mig tillräckligt för att springa och hämta lite toapapper så att jag kan slänga det något whateveritis.

Chock 2: det något whateveritis visar sig vara på väg att krypa ut ur det vita höljet. Några skrik och hulkningar senare (från mitt håll) föddes visst en spindel. I mitt vardagsrum! Ve o fasa, what to do? Den fastnade lixom i den vita saken och om den kunde skrika lika högt som jag så hade det förmodligen varit en syn för gudarna. I ren panik lyckades jag peta ut den och slänga ut allt på balkongen. Nu är dörren stängd och mina fantasier om fina möbler och frukostar på balkongen fick sig ett abrupt slut. Skulle inte tro det längre. I alla inte än på ett tag...Jag kan inte ens sluta klia mig, det känns som att något kryper runt överallt. Brrrrr!

Bildbevis:


FY FAN FY FAN FY FAN!!!!

Kommentarer
Postat av: Hella

Grattis - du har just förlöst en spindel! Vad ska han heta? Gurra? HAHAHA

2010-05-17 @ 13:28:12
Postat av: Anja

Jättekul! Du verkar inte ta min traumatiska upplevelse på allvar märker jag! Jag går fortfarande runt och kliar mig. Och nu har jag ändå lite dåligt samvete...stackars liten spindelbebis som bara kastades ut på balkongen...

2010-05-17 @ 13:33:02
Postat av: F

Jag som trodde att du gillade djur...

2010-05-17 @ 15:44:33
Postat av: Anja

Det finns vissa undantag...

2010-05-17 @ 16:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0