Dagens oh no

Patti Smith besöket har blivit inställt! Jag som skulle offra min tenta idag för att åka in och lägga vantarna på två biljetter! Fy så synd! Jag trodde att jag äntligen skulle befinna mig i samma rum som hon, men icke. Jag borde köpa boken...men det är det här med inbunden vs pocket. I synnerhet denna bok skulle vara snyggare som pocket. Tänk bara på hur Patti är: punkig, rockig. En inbunden bok är så stel, medan en pocket skulle bli så skönt sliten. Och jag skulle kunna ta med den överallt...nä, jag behärskar mig och väntar på pocketutgåvan.


Tyvärr måste vi meddela att Patti Smiths besök på Internationell författarscen den 27 maj är inställt på grund av sjukdom. Vi beklagar!

Kommentarer
Postat av: Hella

Nej vad trist, jag som blev så glad för din skull :/

2010-05-20 @ 09:38:25
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: Anja

Vad rolig du är Räven! Lugn, jag överlever nog!

2010-05-20 @ 10:16:01
Postat av: Hella

En räv kan också visa känslor faktiskt.

2010-05-20 @ 10:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0