Det bittra slutet

Jag är besviken! Sista avsnittet av Lost kändes mest som en akutlösning eller en halvdålig dödshjälp. Allt fler tittare, precis som jag själv, började försvinna efter andra, tredje säsongen. För min egen del hände det av två anledningar: jag orkade inte med en långkörare utan slut och det blev lite för skumt. Det kändes som att skaparna ville trycka in så mycket som möjligt och det blev lite to much. Men nu under sista säsongen har jag suttit som klistrad. Äntligen kunde man få svar och detv fanns ett slut. Som jag skrev i mitt förra inlägg så anade jag vad som skulle hända och delvis hade jag rätt, men detta kalkonslut hade inte ens jag kunnat föreställa mig. Slafsigt är ordet. Många frågor lämnades obesvarade (bara de inte planerar en spin off-serie nu) och det andliga budskapet precis i slutet kändes bara konstigt. Det är en hel del som jag skulle vilja ha svar på men jag citerar Lost när jag säger så här: dags att släppa taget!

Kommentarer
Postat av: Hella

Men åh! Jag anade det nästan! Så himla trist att de inte kan göra ett grymt sista avsnitt när de hypat förloppet under så lång tid. Blä!

2010-05-26 @ 19:25:45
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: Anja

Jag veeet! Det var verkligen antingen eller, synd att de sabbade det. Fast å andra sidan så finns det säkert många som ändå hyllar det.

2010-05-26 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0