Don't make me smile

Jag har försökt komma på vad det exakt det är som lockar mig hos Annie Leibovitz foton. De är alltid lika fascinerande, men jag kunde inte sätta fingret på vad exakt det var som jag tilltalades av. Det är omöjligt att se ett foto och inte gilla det, det går bara inte. Idag fick jag mitt svar: människor ler inte! Jag läste det i Metro idag och äntligen  trillade poletten ner. Så klart, det är ingen som ler! Hur kunde jag missa det? Jag har oerhört svårt för party/rese/tjejkvällsfoton där alla bara ska le. Titta rakt in i kameran och le! Det är så turistigt och bara osmakligt. Falskt på något sätt. Åååh, man bara måste älska Annie!




Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

coola!!!!!!!!

2010-05-21 @ 23:43:19
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Anja

Ja verkligen! Ska bli kul att gå till Fotografiska och se dom irl!

2010-05-22 @ 00:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0