Nya erfarenheter

Jajjeman! En dag ska väl det också hända och vad vet vi om nya erfarenheter? Jo, att vi alltid kan lära oss något nytt. Denna veckans läxa är att komma ihåg att man faktiskt kan bli bakis efter två glas vin. Ja, två... Ems och jag var på El Mundo i tordags och köpte exakt två glas vin var. Det finns inga oklarheter där, jag är helt hundra på att det verkligen bara var två glas och kollar man saldot på Swedbank så stämmer det mycket väl. Dock undrar jag hur stora glas det egentligen var. De såg inte ut som vanliga vinglas och de kanske rymmer mer? Var bartendern extra snäll? Ville han få mig att göra förbjudna saker? Förmodligen, för rätt vad det var bad han mig kasta tomma glasen till honom. Det var inte mitt fel!!! Inget som jag skulle göra annars, men hey, jag blev ombedd att göra det och det kändes inte ens konstigt. Vinglas brukar väl flyga runt lite då och då tänkte jag den kvällen. Dagen efter: va fan, varför skulle jag kasta en massa glas till honom?! I vilket fall, jag fick sms från Ems dagen efter som undrade hur tusan man kunde vara bakis nu, efter bara två glas vin! Huvudvärken gjorde mig lite smått förlamad och mongofierad så jag minns inte ens om jag svarade, men ja Ems, tydligen så går det. Det kallas ålderstecken.

Foto: fotolog

Smset: Ja shit vilken dag...glömde mobilen hemma i bakfyllan. Fattar inte - två glas vin?!?

Kommentarer
Postat av: Hella

Hahaha underbart! Ni vet allt hur en slipsten ska dras! Hurra för det :)

2010-05-15 @ 22:07:54
Postat av: Anja

Mm, sanningen är inte alltid helt bekväm.

2010-05-15 @ 22:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0