She & Him: to good to be true

Jag borde ha fattat det; man kan inte vänta till sista veckan och hoppas på att det finns biljetter kvar till She & Him. Jag är ärligt och innerligt avundsjuk på alla som ska dit och i synnerhet på O som fixade sin biljett på nolltid idag. Ena stunden letade han febrilt och i nästa stund blev han bundis med Luger. Kan inte 2 biljetter bara komma flygandes nu och landa på min balkong? Jag vill nämligen gå, väldigt, väldigt gärna!



Och jag har gjort något som jag aldrig trodde att jag skulle göra: jag har precis bönat och bett om 2 biljetter på Lugers hemsida.

Kommentarer
Postat av: Hella

Men åh neeeej! Så biljetterna tog slut! Vad trist :/ Hon är otroligt vacker btw.

2010-05-03 @ 21:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0