And the winner is...

Igår var vi på Clarion Sign och Stockholms filmfestivals prisutdelning. Overkligt och helt galet, den enda gången som jag verkligen kan använda mig av uttrycket "alla var där!". Det bjöds på mat och dryck, allt från öl och vin till färgglada festivaldrinkar. Fredrik Lindström var konferencier och många priser delades ut. Vinnarfilmen blev Debra Graniks Winter's Bone, som jag dock inte har sett, men ska definitivt göra det. För min egen del blev kvällen fulländad när självaste Holly Hunter gjorde entré. Tyvärr tog jag inga bilder, men det dyker väl upp en del på nätet, man kan nog säga att eventet var ordentligt bevakat.





Kommentarer
Postat av: Hella

Fy tusan vad kul!

2010-11-28 @ 17:59:47
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: F

Jag var där! Alla var där!

2010-11-28 @ 21:27:11
Postat av: Mia

Shit vad roligt! Vilka fler var där då?

2010-11-28 @ 21:43:44
Postat av: Anja

Ja gud, det var helt galet roligt. Hm, vilka fler...Harriet Andersson, Leif Pagrotsky, Andreas Wilson, Maria fr Sahara Hotnights, Josef Fares mfl. Några finns här: http://www.stockholmfilmfestival.se/album/?album[name]=101127_prisutdelning&album[event]=festival2010

2010-11-29 @ 10:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0