Days Gone Bye - The Walking Dead

Ikväll är det äntligen dags: jag ska se det första avsnittet av The Walking Dead. Förväntningarna är skyhöga! Egentligen vet jag inte alls vad jag ska tro, men jag har en känsla av det blir en av höstens nya favoriter. Återkommer med en djupare analys!


Ett annat tips är Rubicon, som det än så länge finns bara en säsong av. Den handlar om ett gäng analytiker som jobbar med att hitta mönster och på så sätt förhindra terroristattacker. Mord, mysterier och märkliga företag och sammanslutningar. Man kan bli paranoid för mindre men också väldigt väldigt imponerad. Storyn håller, jag kan omöjligt gissa mig fram till själva upplösningen och karaktärerna känns mer äkta än i någon annan serie på väldigt länge. Det är en smart serie som faktiskt kräver lite tankeverksamhet.


Kommentarer
Postat av: Mia

The walking dead har jag väntat på! Måste också kolla upp den. Vad tyckte du?

2010-11-04 @ 08:56:22
Postat av: Anja

Sjukt himla bra! (enkel recension, haha). Ska skriva mer om den sen, men se den så länge, du blir inte besviken.

2010-11-05 @ 09:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0