Fool's Gold på Debaser ikväll

Gott folk, don't miss! Ikväll spelar Fool's Gold på Debaser Slussen och hade jag varit i stan så hade jag hängt på låset. För det första så spelar de på Debaser Slussen, the one and only. Medis har aldrig varit bland mina favoriter, men Slussen kan jag verkligen längta till. Mörkt, trångt och närheten till scenen är total. Man uppslukas av musiken och konserterna är oftast mer intima och lättare att ta till sig. Dansgolvet sedan är magiskt! För det andra är det fri entré innan kl 22 och inget förköp, just the way I like it. Sist men inte minst: bandet! Jag har spelat sönder åtminstone en av låtarna. Surprise Hotel är den bästa pepplåten just nu. Till den har jag lagat mat, städat, förfestpeppat eller bara dansat loss. I love it!


Vad: Fool's Gold
Var: Debaser Slussen
När: ikväll, 20.00-03.00
Entré: gratis innan 22, 100 kr sedan

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: jag svär sällan över mitt jobb då det är världens bästa. men fredagar är tidig sänggång just på grund av tidig uppstigning för jobb på lördagen. satan. i. gatan. att jag missar. eller helvete, rent ut sagt! hoppas du får skoj!!!

2010-11-05 @ 10:54:13
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/
Postat av: emelie

...och du. jag skriver om detta på min blogg med, och hälsar från dig. hoppas att det är ok :)

2010-11-05 @ 10:58:27
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/
Postat av: Hella

Dubbellike!

2010-11-05 @ 20:39:06
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: Anja

Trippellike!

2010-11-05 @ 22:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0