Butiktips: Papercut

Ems och jag var på en shoppingrunda igår som resulterade i ett antal fina fynd, men favoriten är ändå min nya bookbag från Penguin. Jag är tygkassejunkie av rang och denna nya älsklling är hjärtligt välkommen till familjen. Den finns i ett antal olika färger och med olika boktitlar på varje kasse. Givetvis valde jag Virgina Woolf "A Room Of One's Own", ingen större överraskning där antar jag.


Papercut är definitivt en av Stockholms bästa och snyggaste butiker. Letar man efter film, böcker eller tidningar är det definitivt place to be. Snygga tekoppar har de också. Jag kollade inte så noga men om de har Murakamis kopp så ska jag definitivt köpa den. Det hade varit rätt snyggt om det fanns en tygkasse med "Kafta on the Shore", men man kan inte få allt här i världen. Sedan så finns det en mängd olika soffbordsböcker, vilket jag alltid suktar efter. Man kan väl lätt säga att habegäret vaknar till liv så fort man kliver in i butiken. Och ett stort plus ska de få för att de spelade She & Him/Zooey Deschanel! Jag säger ju det, butiken har koll!


Vad: Papercut
Var: Krukmakargatan 3, Zinkensdamm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0