Interpol 20110307



Sjukt snygg video! Och Interpol kommer till Sverige i mars nästa år. De befinner sig tydligen på turné i Europa just nu och nästa år besöker de Stockholm, den 7 mars 2011 för att vara exakt. Jag har redan bestämt mig för att inte bry mig eftersom jag utgår från att det blir omöjligt att få tag på biljetterna. Besvikelsen är alltid lika stor när man försöker köpa och får besked att det är slutsålt, så denna gång tänker jag inte engagera mig i frågan. Men för den som vill ge det ett försök så släpps biljetterna kl 10.00 på fredag den 1 oktober. Lycka till då!

Kommentarer
Postat av: lucke

Godnatt, hoppas du har haft en bra dag :P

2010-09-28 @ 23:01:22
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0